Friday, November 1, 2013

I ♥ Moustache



Hey, fetelor!

Pentru cele dintre voi care nu stiti, NOVEMB...aaa! MOVEMBER este un eveniment care are loc in luna noiembrie a fiecarui an, si prin care se atrage atentia asupra unor probleme medicale ale barbatilor, cum ar fi cancerul de prostata. 

Asa cum fundita roz este simbolul pentru lupta impotriva canerului de san, mustata simbolizeaza lupta impotriva cancerului de prostata. Astfel, pentru a sustine si a face cunoscuta aceasta cauza, barbatii sunt incurajati sa isi lase mustata toata luna noiembrie. Primele mustăți „nobile” au fost crescute în Australia, în 2003, iar de atunci Movember a ajuns în mod oficial în Noua Zeelandă, UK, Irlanda, SUA, Canada, Africa de Sud, Finlanda, Olanda, Danemarca, Norvegia, Belgia, Cehia, Spania, Hong Kong, Singapore, Franța, Germania, Suedia, Elveția și Austria. 

In semn de solidaritate, noi fetele am gasit o cale de a ne alatura evenimentului si astfel a aparut moda 'moustache': coliere, inele, nail art, imprimeuri... simpaticul simbol pare sa fie peste tot! Iti las "mustatile" mele favorite mai jos, ca sa te inspiri.

MOVEMBER favorites:



Imi place la nebunie colierul, pe care l-am primit cadou, dar il poti achizitiona de la New Yorker:

... sau daca esti genul de fata 'crafty', ca si mine, ai aici un tutorial ca sa ti-l confectionezi tu singura:


Ca orice eveniment, MOVEMBER se poate sarbatori si cu ceva dulce:


 Eu am incercat deja :)




post signature





Sursa foto: Pinterest



No comments:

Post a Comment